Första dagen

Idag har Jennifer visat mig Cascade High School, som börjar på tisdag. Jag är registrerad Senior och börjar därför en dag senare än alla andra. Jennifer visade alla mina klassrum och jag träffade även ett par av lärarna. Låskompinationen på skåpet kommer ta ett tag att lära sig, men det kommer väl... Man är tvungen att vrida mellan flera olika siffror för att få upp låset.
Nu har jag, Jackson och Garrison kollat på the Karate kid. Jag fattade inte riktigt hur det gick till... Men dom hyrde filmen online eller genom telefon, och efter någon timme fanns den i brevlådan. De ville såklart veta om man kunde hyra filmer på samma sätt i Sverige... 


Hundvalparna




"Anton, do you know how to play chess?"


Kommentarer
Postat av: Isa

Fyfasen vad söta hundvalpar! Lyx! Du verkar ha det bra hittills. Även om resan gick lite som den gick, men du tog dig dit i alla fall.



Keep it up och uppdatera så ofta du kan! ^^

2010-08-27 @ 09:35:03
URL: http://isabelleandresen.blogg.se/
Postat av: Anna Adler

HÄJ Anton!!



Wow, nu har du flygit i väg till andra sidan jorden! Coolt! Vad bra du har gjort det, läste hur flygresan din va! Vilket fin välkomnande du verkar ha fått! Skall bli spännande att följa dig här på bloggen! All lycka till in the BIG LAND USA!!

Kramar Anna

2010-08-28 @ 06:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0