Om mig

Jag heter Anton, är 17 år och är utbytesstudent i Oregon, USA. Jag bor i en värdfamilj i en stad som heter Aumsville, 1 mil utanför Salem.
Min värdfamilj består av Jennifer och Kris Christian, och deras tre söner, Devon (17), Jackson (10) och Garrison (7). På bloggen kommer jag skriva om livet som utbytesstudent, olika kontraster & kulturkrockar etc. Har ni frågor så kan ni maila mig, eller skriva en kommentar i ett blogginlägg.


Oregon är en stat som ligger vid USA's västkust. Den gränsar till staterna, California, Washington, Nevada och Idaho.
Huvudstaden heter Salem, och är 15 minuter ifrån vårt hus (i Aumsville). Men den största staden är Portland med närmare 582,130 invånare.












Portland


Kommentarer
Postat av: Taylyn Jayd Mink

Hey I Have Photography 1st period with you...Just wondering..where did you go white water rafting at??? Is it Maupin Oregon?? Cause thats what it look like

2010-10-13 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0