Tidsuppfattning: Out Of Control

Jag har ingen tidsuppfattning längre. Jag har varit här i 5 veckor nu, och tiden går så sjukt snabbt att jag absolut inte hänger med. Den här veckan har haft någon jävla raket-speed, seriöst. Det är fredag, och det var fan söndag... igår? I och för sig gillar jag att tiden går fort, så jag inte har någon anledning att gå runt och ha långtråkigt - och få en anledning att börja längta hem. Just det, jag längtar inte hem. Inte än i alla fall. Det är 8 månader tills jag kommer hem till Sverige igen, och det känns (helt ärligt) som att det inte är så himla långt borta. Det har ju faktiskt redan gått över en månad sedan jag kom hit, och det känns som sagt som att tiden har flygit förbi. Kommer hela det här året gå såhär pass fort så är jag nog hemma ganska snart. Då är jag tillgänglig att ta en fika med alla som är villiga!

Igår när vi åkte till Stayton för kinamat fick vi sånna där kines-cookies med en liten lapp i som berättar din framtid. På min lapp stod det: "You will continue to take chances and be glad you did". Inte för att jag tror på sånt där, men det passar ju in ganska bra ;)

För någon timme sen kom jag hem från skolan, och var så sjukt trött att jag faktiskt somnade på Government-lektionen. Det var faktiskt många som somnade, när läraren släckte lyset och satte igång världens tråkigaste tecknade film. Klassrummet var sjukt varmt också, eftersom det ligger i den delen av skolan som har dålig AC (om det ens finns någon AC). Fast läraren tyckte nog det var ganska roligt, för han sa inget men gick runt och flinade när han kollade ut över en snarkande klass.
Jag lyckades inte direkt bli piggare tills sista lektionen (engelska) heller, så jag gick och köpte en Monster för att få lite energy. Det funkade såklart lite för bra, för nu är jag lite hyper istället, jag lovar att dom har stoppat i kokain i energidryckerna här? Hahaha...


Jag måste sluta ha olika drycker med i mina bilder ...


Kommentarer
Postat av: Frida och faster

Nu lever vi verkligen i tva olika varldar! Vi har just hittat ett hus, men kanske lite lagre standard an vart du nu bor :)

Puss och Kram

2010-10-03 @ 12:33:09
URL: http://enfridaitanzaniaigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0