XL

Jag bet precis av för mycket av min tumnagel. Det gör ont nu. Jag kom hem från skolan för en liten stund sen med fetaste XL-pepsin i handen. Det här kommer sluta som alla trodde; jag kommer hem ifrån U.S.A. rullandes.
Vi har besök av min värdpappa, Kris, syster och hennes två barn som är 3 och 8 år gamla. Dom ska stanna hela veckan, och har med sig världens sötaste hundvalp. Jag måste ta bilder på den så ni får se, man kan drunkna i sånna där mörkbruna puppy eyes.
Mitt photoshop vill inte fungera, det är irriterande. Fast igår fick jag lite hjälp att förfina mina kodmallar till bloggen av Oscar (killen som äger utbytesstudent.se), så det känns bra. Han är jätteduktig.
Vi har en dag kvar av den här trimestern (vi har tre terminer i skolan istället för två som i Sverige). Så imorgon när jag kommer hem ifrån skolan är det Thanksgiving-lov. På torsdag är Thanksgiving Night, och vi kommer ha 30 personer i huset på middag.
Nästa vecka börjar mitt nya schema som kommer innehålla lite US History, Gym osv. Det som är konstigt här är att schemat vi har ser likadant ut varje dag. Så jag kommer ha US History, första lektionen, varje dag tills nästa trimester börjar till våren. Och jag kommer ha gym på schemat, samma tid, varje dag tills trimestern är slut. Jag kanske inte kommer rulla fram ändå? Det firar vi med en extra pepsi! Eller näe...



Anton Westin USA blogg utbytesstudent EF high school yearAnton Westin Blogg


Kommentarer
Postat av: Isa

Vill se magrutorna när du kommer hem! :D

2010-11-23 @ 09:28:00
URL: http://isaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0