Stop Telephonin' Me


Vi åkte till A&W idag, en amerikansk fast food-kedja som serverar väääldigt typiska amerikanska rätter. Hamburgare, hotdogs, massa fritterade grejer samt konstiga saker.
Det ni ser till bilden till vänster är ingen kaffe toppad med vispgrädde eller nåt annat förutsägbart. Det är Root Beer (en amerikansk läskedryck), toppad med glass. Grymt konstigt, väldigt amerikanskt - men gott. Tänk er att blanda julmust och glass? Det smakade lite så...
Jag åt en double cheeseburger (och fick en X-tra på köpet av någon anledning, som jag ska äta imorn). Telefonen i bakgrunden, på bilden till vänster, är där man beställer maten. Man trycker på en knapp och blir kopplad till köket, och beställer genom den. Sjuuuuukt konstigt (åter igen). 
För alla er som sett videon till Lady Gaga ft. Beyoncé - Telephone... Ni vet restaurangen som Gaga och Beyoncé åker till och förgiftar massa människor? EXAKT så såg det ut inne på A&W. Även all mat ni sett i videon fanns självklart på menyn. Och att man beställde genom telefonen gjorde det ännu svårare att missa. Och för er som inte sett videon, klicka på play:




Lady Gaga ft. Beyonce - Telephone


Kommentarer
Postat av: Madeleine



Fräsit, utbytes student, de trodde jag inte :) Nu har jag hittat ytterligare en blogg att läsa. Hoppas du har de bra :)

2010-10-21 @ 09:21:24
URL: http://madeleinestroeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0