ZzZzzZz... & Fashion

Jag och Devon skulle kolla på film vid 22:00, när Jackson och Garrison gått och lagt sig och lämnat TV'n... Och ni som känner mig vet att jag kan vara vaken länge utan att bli trött. Men sen jag kom hit är jag trött redan vid 21:00.
Jag såg kanske 15 minuter av filmen, varefter jag somnade. Jag somnar aldrig till film(!!!!). Jag är den som blir förbannad om folk somnar när man kollar på en bra film.
Aja...  Klockan här är 00:20, så det är väl ändå dags att runda av dagen här, jag kommer att somna fort. 
Jag och Markus håller på att planera inför imorgon över facebook, då vi ska till någon slags "festival" i Salem (typ som en nöjespark tror jag). Det kommer väl mer om det sen.
På lunchen i skolan idag började eleverna i Band Class fråga om min klädsel. De tycker att jag har "finkläder" i skolan. För mig är chinos och en vit t-shirt inte finkläder, men här har alla typ t-shirt och ett par ljusa jeans.
De ville även veta hur mycket kläder i Sverige kostade, och frågade om jag var rik för att mina jeans kostade 999:- och hur man kunde köpa en tröja för 600:-.


Finbyxor?


Kommentarer
Postat av: frida

Haha! Tycker du ska hålla dig till dina finbyxor. :)

2010-09-04 @ 13:23:37
Postat av: Carro

Hej söta lilla Antonpanton :) Hoppas allt är bra. Vad roligt! Jag tycker inte chinos är finare kläder. Alla ser ju finkläder olika :)

Jag tänkte höra med dig om du kunde kolla vad ett par converse skor kostar i USA :) Om dom är billigare än i Sverige :)

2010-09-04 @ 13:40:26
Postat av: maG

Anton, kan du inte ta några bilder på skolan och i skolan, skulle vara roligt om man fick se hur du har det där?

Är det verkligen som man ser på filmer och olika dokusåper?

/maG

2010-09-06 @ 09:51:37
URL: http://magicmag.blogg.se/
Postat av: lovisaaa

chinos är ju typ fettsnyggt på killar! och det är inte finbyxor :)

2010-09-09 @ 21:21:29
URL: http://lovisawiden.blogg.se/
Postat av: hannaa

Håller med, hur kan du köpa en tröja för 600? (?!!!!!) :O

Sjukt dyrt tycker jag, fast jag är ganska snål av mig också, eheee.

Verkar som att du har det grymt där borta i alla fall :) (y)

Men förstår inte hur du kan klara dig så länge utan familj, vänner osv? Känner du att du saknar Sverige något ibland?:)

2010-10-04 @ 14:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0