American Idol

Lördag igen! Igår var jag på ett badhus, några kvarter bort, och badade bubbelpool & bastu osv.
Idag har jav varit här 178 dagar, och har 111 kvar till graduation. Vilket datum jag kommer hem till Sverige igen är inte bestämt än. Jag har fått hem ett papper med olika datum jag kan välja mellan. Jag vet i alla fall att jag är hemma tills jag fyller 18 i juni 29th.

En ny säsong av American Idol är igång. Sänds den i Sverige än? I alla fall är det ny jury bestående av Steven Tyler, Jennifer Lopez och Randy Jackson (som är kvar sen säsong 1). Jag har suttit och kollat på det på webben nu.


Jennifer Lopez är snygg.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är inte hemma när du fyller år.:(

2011-02-20 @ 01:09:37
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0