Regn & B&J!

Jag är tillbaka i Oregon efter en superbra helg i Las Vegas! Känns skittråkigt att vara tillbaks i Salem, speciellt när väderreportern på TV förklarar att vi kommer att ha regn 28 av dom kommande 32 dagarna...

Igår när jag skulle köpa B&J på en mataffär i närheten, och jag går fram till tjejen i kassan, så funkar inte mitt kort. "Vi tar tyvärr inte kreditkort!". "Men va?", tänkte jag och stod och blängde på henne i några sekunder. 
Så plötsligt kommer en tant fram bakom mig och frågar vad som är fel. Så förklarar jag situationen, och jag står där med mina två B&J's i varsin hand. "Hur mycket behöver du?", frågade tanten. "7 dollar eller nåt sånt", svarade tjejen i kassan. Så börjar tanten leta i sin handväska efter cash. När hon inte hittar nåt drar hon fram sitt egna kort och slår in sin kod. "Happy birthday!", sa tanten glatt och log mot mig. Fan, vilken gullig gammal tant...

Bilderna från Las Vegas får vänta någon dag extra. Har varit på mitt allra sämsta humör den sista tiden.

 

Har spenderat kvällen med att kolla på American Idol och käkat glass.

 


Kommentarer
Postat av: Frida H

Vad gulligt :)

2011-03-17 @ 10:02:58
Postat av: linnea

det märks att du e i usa skulle aldrig hända i sverige :)

2011-03-17 @ 13:43:47
Postat av: leiaa hjalmarsson

soft

2011-03-17 @ 15:29:55
URL: http://itsnoface.blogg.se/
Postat av: Eira

Är B&J billigare i USA? :)

2011-03-18 @ 23:16:16
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj!:)

Är det mycket läxor/prov elr liknande på high school? :P

Asså, för dig typ (aa)

2011-03-26 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0