Thanksgiving


Idag var det Thanksgiving, och vi var sammanlagt 30 personer i huset. Man åt ohälsosamt mycket mat, och "värdmormor" gjorde även en potatisgratäng i min ära. Hela nedervåningen blev en matsal, som ni kan se på före- och efterbilderna. 2 av mina "värdkusiner" går på min skola, så jag hängde med dom hela dagen.
Senare åkte jag med dom och Devon och kollade på Harry Potter and the Deathly Hallows pt. 1. Synd att den var lite seg, för den var verkligen bra gjord.
Nu är det mitt på dagen hos er och mitt i natten här, så godnatt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är meningen att den ska vara lite långdragen, för allt kan ju inte gå snabbt hela tiden :( Varenda sekund i filmen betyder ju något, och ingenting är ju onödigt osv. Det var lättigt den bästa av alla HP filmerna. Tror andra delen kommer vara ännu bättre :3 Du har läst boken va?

2010-11-27 @ 13:59:25
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Isa

Re: Tack! :D Glad att du gillar dem! Och ja, du kommer alltid vara en del av oss på MK09!



Gud vilken söt hund btw. Och jag gillar Thanksgiving, vill uppleva det nån gång.

2010-11-28 @ 14:59:19
URL: http://isaslife.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej! Gillar verkligen din blogg du är grym på att fota! Ska åka nästa år med Ef. Men jag undrar bara om du fick välja skulle du hellre komma till en större stad nu när du verkar bo i en rätt liten stad?

2010-12-12 @ 19:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0