Haunted House

Imorgon är det fredag - igen. Det känns som att veckorna flyger fram här på riktigt. Har inte haft tid att blogga alls den senaste veckan, så det har varit lite segt på bloggen.
I lördags var vi på ett Haunted House i Salem, uppbyggt av Extreme Home Makeover-teamet. Det var riktigt proffsigt gjort, och de spelade in programmet här medan de byggde allting. Avsnittet kommer att sändas här på söndag. Alla på skolan pratar om det, har varit där, eller ska åka dit.

USA laddar för Halloween(!!!). Vi åkte och köpte en pumpa för någon timme sedan. En del hus är utsmyckade till 1000 med fake-spindelnät, uppblåstbara spöken, skyltar osv. Imorgon kommer antagligen folk på skolan att vara utklädda till något, det pratas i alla fall mycket om det.
Just nu är klockan 23:33 här & 8:33 hos er, så godnatt!


Oregon, Landskap, Flod, Skog, Natur, Träd, Utbytesstudent, USA, Sverige, Portland
Utanför Portland i söndagskväll


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tja Anton! Hittade din blogg via utbytesstudent.se nu när EF har temavecka. Jag åkte som utbytesstudent med EF 08/09 och var i South Dakota och numera är jag Returnee här i Sverige. :)

Har läst lite på din blogg här och tycker den är skitrolig, så fortsätt med det. :)

2 frågor bara;

- Du sa att du kommer från Hudik. Känner du möjligen Isak Langer?

- Eftersom du är i Oregon undrar jag om du träffat ngn från EF som heter Doug Fendall eller Ricky Fay?

Du kan svara på mail om du vill, så slipper du skriva i ett inlägg. :)

Ha det gött! /Em

2010-10-29 @ 20:20:55
Postat av: Mamma

Fin bild!

2010-11-02 @ 16:37:53
Postat av: Miranda

sv: okej, jag valde Kalifornien, Washington och Oregon. Tror jag kommer torka ut om jag åker till Arizona :P

2010-11-03 @ 11:04:53
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0