Har blivit intervjuad på:

Studera utomlands


Anton Westin


Anton Westin photo  Utbytesår: 2010-11
  Utbytesland: USA USA flagga
  Organisation: EF

  Forumsprofil: Besök min forumo-profil

  Intervju


Vem är du?

Anton, uppvuxen i Hudiksvall (3 timmar norr om huvudstaden), befinner mig just nu i USA på utbytesår.

Vad gjorde att du ville åka iväg som utbytesstudent?

Jag gillar att resa, och har alltid velat kunna prata engelska flytande. Så jag såg detta som en extremt bra möjlighet att göra båda delarna, plus att utvecklas som person.

Hur funderade du när du valde USA? Regionsval?
För mig var det helt naturligt att välja USA /.../

Läs hela intervjun HÄR!


Kommentarer
Postat av: vilma

Anton, shit vad jag gillar din blogg :D

Är själv galet sugen på att åka som utbytesstudent till USA nästa läsår...



Jag undrar hur hård skolan är jämfört med Sverige, och vilka ämnen som är obligatoriska att läsa?

Hur stränga är lärarna och vad blir de sura för? (T.ex. sen ankomst etc)



Peace!

2010-10-24 @ 22:53:08
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/
Postat av: therese

vad söt du är ;)

2010-11-19 @ 06:12:09
URL: http://thereseomilds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0