Bä-äh-äää-ää

Devon fyller år på onsdag(?), men vi firar honom imorgon (Söndag), eftersom han kommer vara i Portland på sin födelsedag. Så Jennifer skulle göra en paj ikväll och ville att jag och Devon skulle dra ut på deras gård/fält och plocka black berries. Så vi gick ut och krigade med taggiga buskar i någon timme.
Efter ett tag kom man ifrån varandra i djungeln av buskar, och jag kunde inte längre se var Devon var. Jag står i min egen lilla värld och plockar bären, när jag vänder mig om och ser ett får stå och glo två meter ifrån mig. Fåret stirrar rakt på mig, och jag hade inte hört att det kom. En minut senare har jag hela jävla flocken runt om mig, jag var totalt omringad. Men efter någon minut insåg dom antagligen att jag var helt ointressant, för de spatserade iväg på ett långt led.



Omringad av får


Kommentarer
Postat av: Miranda

Haha var det vildfår? :P

2010-09-12 @ 11:57:17
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/
Postat av: Miranda

sv: okej :D

2010-09-12 @ 13:59:25
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0