Frog #1

Igår när alla var på fotbollsträning, och jag hade huset för mig själv, fick jag besök av denna lilla filur i matrummet. Det är andra grodan jag ser här, och dom är sjukt gröna jämfört med dom som finns hemma i Sverige. Jag försökte vifta ut den med dörrmattan, men den visade sig inte bara vara grönare än de svenska grodorna - utan även mycket, mycket snabbare. Den hoppade över en halvmeter, och det gick så fort att man knappt hann se. Jackson fångade den senare när han kom hem, och efteråt åkte hela familjen och käkade sushi i Salem. (Nej, Alex, vi åt inte grodan till sushi haha!)


Kommentarer
Postat av: Alex

HAHAHH FAN VAD MISSTOLKANDE: Han fångade den, sen åt vi alla sushi!

HAHAHA:(

2010-09-26 @ 13:17:06
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0