Salem & Nytt Nummer

Jag kom nyss hem ifrån Salem (Oregon´s huvudstad). Där smakade jag sushi för första gången, och jag är förvånad över att det var så pass gott. Vi satt som vid en bar där det kom förbiåkandes maträtter på ett band där man kunde plocka ner vad man ville ha. En latare metod av buffé, eller nåt.
Efter middagen åkte vi och bytte simkort till min iPhone, så nu kan jag ringa som vanligt inom USA utan att det är så himla dyrt. Dock är det fortfarande dyrt att ringa till Sverige. Men i priset ingick internet så jag kan hålla kontakten med er i Sverige genom mail eller facebook, istället för att skicka dyra sms. (Innan hade jag Halebob, vilket ni kanske förstår är sjukt dyrt att använda här.)
Nu är klockan 22:00 här & 07:00 i Sverige, så jag ska gå och lägga mig. Och har ni några frågor - skriv bara en kommentar här på bloggen så svarar jag imorgon efter skolan.



Kommentarer
Postat av: maria

Vad kostar samtal på de abonemang du har nu då?Har de flesta Iphone i din klass oxå?

Maria

2010-09-03 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0