Webcam Shot


Jag kom precis in efter att ha hjälpt Kris med att fotografera hundvalparna, så vi kan få dom sålda någon gång. Dom är sex stycken, så det tar sin lilla tid.

Tidigare idag åkte vi till Salem och käkade thaimat efter söndagskyrkan. Ni undrar ofta hur kyrkan är här, om det är som på filmer med gospel osv. Men det kan jag säga att det inte är. Inte i våran kyrka i alla fall, men det kanske kommer någon gång framåt jul! ;)

Kyrkan är i övrigt ganska lik den i Sverige, med 97% gamlingar och en pastor som står och snackar om meningen med livet. Inte så jätteintressant men man får väl bita ihop i en timme.
Kyrkan ser inte alls ut som den i sverige dock. Eller, jo basically så gör det det. Men det är som en liten supermodern version av den svenska kyrkan. Den är helt i trä, med stora vanliga fönster. Inga takmålningar eller färgat glas dvs. Jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran nästa gång vi är där, så ni kan få se.

Till Photography-class har vi haft som uppgift att fota saker som ser ut som bokstäver (Typ en fotboll till O osv.) Så det ska jag fördriva resten av kvällen med, medan det är måndag morgon hos er i Sverige.

Kommentarer
Postat av: angelika

måste säga att du har en jättefin blogg anton, jättte rolig att läsa med:)

hoppas du har det bra där borta!

2010-09-27 @ 16:23:27
URL: http://angeliikaarousell.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0