GRAMMYS 2011

Idag åkte jag till Woodburn och shoppade kläder. Jag inhandlade nya jeans, polo och sweatshirt. Kan lägga upp bilder här imorn om ni vill(?).
Har precis kollat klart på the Grammys 2011! Det var grymt som vanligt. Performances av Gaga, Bieber, Usher, Bruno Mars, Katy Perry, Eminem, Rihanna ft. Drake mfl.
Imorgon är det Valentine's day! Det firar jag med att klippa mig, för mitt hår har blivit långt. För långt.
Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva mer. Klockan är 00:28 och mitt huvud är tomt. God natt, folks!


"Don't hide yourself in regret,
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was boooorn this waaay(!!!)
...Nanannana..."


Kommentarer
Postat av: Isa

Japp, vill se bilder!

2011-02-14 @ 16:29:12
URL: http://isaslife.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag vill också se! Frisyren också...!

2011-02-15 @ 23:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0