two thousand eleven



Så var det ett nytt år också! Jag kommer fortsätta skriva 2009 i alla fall. Vi fick nytt år 9 timmar senare än er, Sverige. Och hur firade min min värdfamilj nyår? ZzzZzovandes i sina sängar. Det är bara jag som är vaken nu, så sitter här och dunkar musik lite försiktigt. Och Pepsi, dricker Pepsi gör jag såklart!

Igår var vi och bowlade med Kris arbetskamrater, i Portland. Innan det var jag och Devon på ett shoppingcenter och letade saker att handla upp julklappspengar för. Utom jag som sparar till att kunna köpa upp halva Hawaii om 22 dagar.

När vi satte oss på en restaurang och började bläddra bland italienska menyer, kommer en tant (40+) fram till mig och berättar vilka fina ögon jag har. "Are they green? Grey? They're BEAUTIFUL!". Sen sprang hon iväg innan jag hann svara, så jag satt bara och kollade när hon försvann bakom hörnet. Var tanten färgblind, eller har jag gått runt och trott att jag har blåa ögon i 17 år, när de egentligen är grå/gröna?

På bilden ovan har jag ett par 3D-glasögon, jag fick med mig från biografen när jag och Devon var och kollade på Gulliver's Travels för bio-presentkorten vi fick i julklapp. Har den ens haft premiär i Sverige? Den var i alla fall halvbra.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

visst är den snygg ;)

2011-01-02 @ 17:11:27
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Terezia

Gott Nytt År, Anton!

Har följt din blogg till och från under hösten och är bara såå imponerad av att du genomfört det här med att vara utbytesstudent - Du är grym ... Hawaii låter ju fantastiskt roligt, får väl erkänna att man blir lite avundsjuk ...

Hoppas vårterminen blir lika rolig och händelserik som höstterminen verkar ha varit! Stora kramen från gamla fröken Terezia.

2011-01-02 @ 18:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0